قهوه و سلامتی, دانش قهوه

تاثیر قهوه بر سردرد و میگرن

اغلب بیماران مبتلا به سردرد و میگرن گزارش می دهند که مصرف یک فنجان قهوه قوی توانسته برخی از حملات سردرد و میگرن آنها را متوقف کند.البته شنیدن این موضوع تعجب آور نیست و تاثیر قهوه بر سردرد و میگرن ثابت شده است.با قهوه ایلیا همراه باشید.

تاثیر قهوه بر سردرد و میگرن

 

تاثیر کافئین بر سر درد و میگرن

کافئین موجود در قهوه یکی از مواد کلیدی فعال در بسیاری از داروهای سردرد و میگرن است که از جمله ی آنها AnacinTM، MidolTM، Darvon CompoundTM,، FioricetTM و MigranalTM است.و میزان کافئین موجود در این داروها تقریباً برابر یک فنجان قهوه است.کافئین نه تنها می تواند به جذب این داروها در بدن کمک کند بلکه خود کافئین یک مسکن سردرد است.به عنوان مثال یک مطالعه ی تحقیقاتی کوچک نشان داد که کافئین بهتر از دارو های دل خوش کن است و در رفع سردرد های تنشی بسیار بهتر از استامینوفن است.اما اینکه ما بدانیم از چه قهوه ای و چه مقدار مصرف کنیم بسیار اهمیت دارد.

چرا قهوه عربیکا ؟

دانه های قهوه ربوستا 2 برابر قهوه عربیکا کافئین دارند و چون بیشتر ما نوشیدن قهوه در روز را دوست داریم اگر بجای استفاده از قهوه عربیکا از قهوه ربوستا استفاده کنیم در واقع کافئین بسیار زیادی را وارد بدن کرده ایم که این موضوع خود باعث سردرد و بالا رفتن تحمل مغز برای داروهای مسکن است در واقع بعد از چند مدت داروهای مسکن بر روی ما اثر گذار نیستند.ولی اگر به میزان مناسب از قهوه استفاده کنیم با این نوشیدنی اسرارآمیز به خوبی با سردرد و میگرن مبارزه می کنیم.

برای مقابله با سردرد …. 

بهترین و خوشمزه ترین راه مقابله با سردرد نوشیدن قهوه 100% عربیکاست.شمابه خوبی با مصرف قهوه می توانید مصرف قرص های ضد سردرد و میگرن خود را کاهش دهید و متوجه تاثیر قهوه بر سردرد و میگرن خواهید شد.

بیاد داشته باشید که مطالب درج شده در سایت قهوه ایلیا بر اساس پژوهش های انجام شده در جهان است و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره پزشکی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *