دانستنی های قهوه, دانش قهوه

بهترین شهر ها برای علاقه مندان به قهوه

همیشه علاقه‌مندان به قهوه در پی مکانهایی هستند که بتوانند بهترین قهوه را با گذراندن بهترین زمان سپری نمایند . در این میان افرادی هستند که علاقه‌ی زیادی به نوشیدن قهوه در شهر های مهم جهان دارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید یا حداقل علاقه دارید با بهترین شهرهای دنیا از نظر قهوه آشنا شوید با ما همراه باشید.

رم

ایتالیا کشوری شناخته شده از نظر قهوه و شهر رم ، یکی از رمانتیک ترین شهرهای دنیا با آن همه معماری‌ها و ساختمان‌های تاریخی اش ، قلب این کشور است. اگر روزی به رم سفر کردید ، سری به کافه پروپاگاندا ( Caffè Propaganda )  بزنید .

یکی دیگر از بهترین کافه‌ها در این شهر ، کافه کوزی ( cozy café ) با محیطی بسیار رمانتیک و عاشقانه می‌تواند بهترین لحظات را برای شما فراهم نماید.

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

وینا

این شهر بسیار قدیمی ، می‌تواند به راحتی در روح و جان شما رخنه کند و هرکسی به راحتی در این شهر اتریشی اسیر عشق خواهد شد . معروف‌ترین کافه در این شهر کافه سنترال ( Café Central ) است. در این کافه همیشه پر از مشتری‌هایی است برای نوشیدنی بهترین قهوه‌ها و خوردن لذیذترین غذاها سف کشیده اند.

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

هاوانا

کوبایی‌ها به اسپرسو همانند مشروب و سیگار علاقه‌ی فراوانی دارند . هاوانا مرکزیت قهوه کشور به حساب می‌آید. در این شهر کافه ال اسکوریال در بین کافه‌های شهر خودنمایی یکند. آنها هر  روز صبح قهوه را در کافه رست می‌کنند و رایحه‌ی خوش قهوه کل کافه را فرا می‌گیرد .

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

تایپه

شاید کمتر کسی تایوان را به عنوان کشوری برای تهیه اسپرسو بشناسد . در حقیقت وقتی نام تایوان به زبان می‌آید اولین چیزی که به ذهن انسان خطور می‌کند بناهای تاریخی این کشور است. کافه رافوس در تایپه مکانی بسیار زیبا و باصفایی در اختیار مردم قرار  داده است .

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

بوینوس آیرس

در فرهنگ هر کشور آمریکای لاتین ردپایی از قهوه می‌توان یافت . بوینوس آیرس آرژانتین یکی از بهترین شهرهایی است که با فرهنگ غنی خود نقش بسزایی در صنعت قهوه دارد.

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

لیسبان

کمتر کسی پرتغال را برای تفریح انتخاب می‌کند و بیشتر مردم به تفریح در کشورهای مجاور پرتغال مانند فرانسه و اسپانیا و یا حتی انگلیس سفر می‌کنند . اما شهر لیسبان کلکسیونی از کافه‌ها را در خود جای داده است .

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

بایرون بی

استرالیا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت قهوه بوده است و تعجبی ندارد که شهر بایرون بی آن در لیست بهترین شهرها ز نظر قهوه باشد. اگر سری به کافه رودهاوس بزنید ، از شما با قهوه تازه برداشت شده و رست شده محلی پذیرایی خواهد شد .

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

ملبورن

در همان حالی که در استرالیا هستید ، به سراغ شهر ساحلی ملبرون نیز بروید . این شهر پر از جاذبه‌های توریستی و سواحل بسیار عالی برای سپری نمودن ساعاتی خوش است . در حوالی سواحل این شهر کافه‌ بارهای فراوانی وجود دارند که قهوه‌های بسیار با کیفیت و مطلوب عرضه می‌کنند .

منهتن

نیویورک همیشه یکی از بهترین شهرهای آمریکا بوده است . در محدوده‌ی منهتن که مرکزیت شهر‌ است و بیشتر کسب و کارها در آن نقطه واقع شده اند ، کافه‌های بسیاری میتوان یافت . از زمانی که دو ابر قدرت استارباکس و دانکین دونات در این شهر‌ سرمایه گذاری نمودند ، آن را به یکی از بزرگترین شهرهای سرو قهوه تبدیل کرده اند .

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

پورتلند

شمال غربی اقیانوس آرام بهشتی برای علاقه‌مندان به قهوه به شمار می‌رود . این نواحی اکثر اوقات بارانی و ابری است .نوشیدن قهوه در این آب و هوا بسیار لذت بخش خواهد بود . یکی از بهترین شهرهایی که در این منطقه وجود دارد ، پورتلند است .

بهترین شهرها برای علاقه مندان به قهوه

پاریس

پاریس نیز مانند شهر‌ رم شهری رمانتیک و عاشقانه است . کمتر کسی است که با جاذبه‌های پاریس و فرهنگ این شهر‌ آشنا نباشد . بسیاری از مردم دوست دارند حداقل یکی دوروزی را در پاریس بگذرانند و حتما به نوشیدن قهوه نیز خواهند پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *