طرز تهیه انواع دسر و نوشیدنی, آموزش

شیرقهوه چیست ؟

زمانی که نام شیر قهوه را می‌شنویم ناخود آگاه شیر مخلوط شده با قهوه برای ما تداعی می‌شود . اما در اینجا منظور ما از شیرقهوه یک فنجان قهوه مخلوط با شیر نیست. شیر قهوه نوشیدنی کاملا متفاوت است و اگر در زنجیره غذایی شما وجود ندارد بهتر است آن را اضافه نمایید.

شیر قهوه چیست ؟

شیر قهوه ؟

در تمامی کافه‌های یکی از جزیره‌های کشور ایالات متحده به نام جزیره رود ( Rhode Island ) ، نوشیدنی‌ای شیرین و شیردار سرو می‌شود که به نام شیرقهوه ( Coffee milk ) معروف شده است.  شیر قهوه به عنوان نوشیدنی از سال 1993 در کل این ایالت به رسمیت شناخته شد.

شیرقهوه قهوه یک نوشیدن بسیار شیرین است که از مخلوط شیر و سیروپ قهوه به دست می‌آید.
برای افرادی که بیرون از این جزیره زندگی می‌کنند ، شیرقهوه مخلوطی از شیر و سیروپ شیرین قهوه است که با یکدیگر به خوبی مخلوط شده‌اند ، دقیقا مانند زمانی که شیر شکلات تهیه می‌شود .

شیر قهوه چیست ؟
تاریخچه‌ی اختراع این نوشیدنی دقیقا مشخص نیست اما چیزی که مسلم است ، در سالهای 1920 تا 1930 یک دسر اصلی برای این ایالت به شمار میرفته است. سیروپ شیرقهوه به راحتی و در مدت بسیار کم وارد تمامی خانه‌ها شد و به پدیده‌ای بزرگ بدل گشت .

چرا شیر قهوه بنوشیم ؟

اگر به فراپه قهوه بسیار علاقه دارید و معتقدید که نوشیدنی است که نمیتوان در برابر آن مقاومت کرد ، شیرقهوه بهترین گزینه برای شما خواهد بود . روشی بهتر برای تامین کافئین مورد نیاز و نوشیدنی بسیار شیرین و خوشمزه استفاده از شیر قهوه است.
به علاوه نیاز به تهیه قهوه و آسیاب و دستگاه قهوه ساز نیست و تنها کاری که لازم است انجام دهید باز کردن درب بطری سیروپ شیر قهوه و نوشیدن آن به شیوه‌ی دلخواهتان است. بزرگترین تولید کنندگان شیر قهوه ، اتوکرات ( Autocrat ) و ای کلیپس ( Eclipse ) است.

شیر قهوه چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *