آشنایی با لوازم و تجهیزات قهوه, آموزش

پرینتر سه بعدی قهوه به بازار آمد !!

آیا فکر می‌کنید که عنوان نوشته را  اشتباه خوانده اید؟؟ یا فکر می‌کنید صرفا یک عنوان تبلیغاتی است برای جلب توجه کردن؟؟ یا خیر جزو آن دسته از افرادی هستید که به بی‌نهایت ها فکر می‌کنند و هیچ چیز را غیر ممکن نمی‌دانند؟ اگر غیر ممکن ها را ممکن می‌دانید پس این بار یکی از خیالاتتان به واقعیت پیوسته است . مصرف کردن قهوه بیرون از چهار چوب فنجان و لیوان ، آن هم با اشکال و اندازه های مختلف. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه این اتفاق ممکن شده است با ما در قهوه ایلیا همراه باشید !

یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده پرینتر های سه بعدی رشته ای به نام 3Dom با همکاری شرکت توسعه ترکیبات زیستی c2renew اولین پرینتر سه بعدی رشته ای جهان را که قابلیت استفاده از مواد بازیافت شده قهوه را دارد تولید کرده اند .به گفته تولد کنندگان این دستگاه ” هدف اصلی از تولید این دستگاه ، تولید دستگاهی برای استفاده از موادی بوده است که به صورت عادی دور ریخته میشده اند و هیچ گونه استفاده ای از آن ها نمی‌شده است ” .

پرینتر سه بعدی

مواد  تشکیل دهنده خروجی این دستگاه یا همان جسم پرینت شده شامل پسماند قهوه و PLA می‌باشد ( PLA ها مواد ترموپلاستیک تخریب پذیر هستند ) . شما برای تولید اجسام قهوه ای خود می‌توانید از انواع پرینتر سه بعدی که از رشته های PLA برای ساخت اجسام  استفاده می‌کنند بهره ببرید . که این قابلیت باعث می‌شود طیف گسترده ای از افراد به سمت استفاده از این رشته های قهوه ای جدید کشیده شوند .

این محصول کاملا با محیط زیست سازگار است و هیچ گونه آسیبی به آن نمی‌رساند ، افرادی که در منزل یا محل کار پرینتر سه بعدی رشته ای دارند می‌توانند ، مواد اولیه ساخته شده از قهوه را با قیمت 49 دلار خریداری کنند .

پرینتر سه بعدی

شاید بهترین رشته هایی که تا به امروز در دنیا برای پرینتر های سه بعدی تولید شده اند ، همین رشته هایی باشند که محصول خروجی آن ها هم بوی خوب قهوه را دارد و هم آسیبی به طبیعت نمیرساند . شرکت 3Dom اعلام کرده است که میخواهد تا پایان سال 2016 دو نوع رشته دیگر که پایه آن ها مواد خوراکی است را نیز تولید کند .

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *