دانستنی های قهوه, دانش قهوه

قهوه بدون رنگ ( Clear Coffee ) ، پدیده‌ جدید دنیای قهوه

قهوه بدون رنگ

قهوه بدون رنگ یا همان Clear Coffee به عنوان یک پدیده‌ی نوظهور در دنیای قهوه به حساب می‌آید. این قهوه که در زبان فارسی می‌توان از آن به عنوان ” قهوه شفاف ” و یا ” قهوه بدون رنگ ” نام برد اخیرا توسط دو برادر اروپایی ابداع شده است. اگر شما علاقه دارید که در مورد این قهوه بیشتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

قهوه بدون رنگ چیست ؟

قهوه بدون رنگ

میلیون‌ها انسانی که روی این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند ایده‌های جدیدی در ذهن خود دارند. اگر این ایده‌ها به حقیقت منجر شوند و بتوان به آنها جامه‌ی عمل پوشاند ممکن است زندگی ما انسان‌ها وضعیت بهتری پیدا کند.

یک روز عصر دو برادر اهل کشور اسلواکی بنام‌های David و Adam یک ایده‌ی جدید به ذهنشان خطور کرد. این دو برادر از مصرف کنندگان حرفه‌ای قهوه بودند و در طول روز قهوه‌ی زیادی می‌نوشیدند.

همانطور که می‌دانید مصرف بسیار زیاد قهوه در روز ممکن است در طولانی مدت باعث تغییر رنگ دندان‌ها شود و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی اندکی سلامت آن را به خطر اندازد. همین موضوع باعث شکل گیری این ایده در ذهن این دوبرادر شد.

آنها جزو کسانی بودند که مصرف قهوه‌ی بالایی را داشتند و در این فکر بودند که در طولانی مدت قهوه به دندان‌های آنها آسیب می‌زند. همین باعث شد که ایده‌ی Clear Coffee ( قهوه بدون رنگ ) به ذهن آنها برسد.

ترکیبات ویژه Clear Coffee

قهوه بدون رنگ

Clear Coffee همانگونه که از اسم آن مشخص است باید قهوه‌ی روشن وشفافی باشد. آنطور که این دو برادر ادعا کرده‌اند این قهوه تنها از آب و قهوه تشکیل شده است و هیچگونه رنگ‌های مصنوعی و مواد نگه دارنده در ترکیبات آن استفاده نشده است. البته کمپانی سازنده‌ی این قهوه ترکیبات ویژه‌ی آن را بصورت راز نگه داشته‌اند و فقط این اطمینان را به مصرف کنندگان داده‌اند که هیچگونه ماده‌ی مضر و یا مواد نگه دارنده‌ی مصنوعی در Clear Coffee استفاده نشده است.

قهوه‌ی استفاده شده در  Clear Coffee بصورت 100 درصد عربیکا می‌باشد. از نظر طعمی نیز آنطور که برخی بیان کرده‌اند طعمی شبیه به قهوه‌ای که به روش دم سرد تهیه می‌شود، دارد.

[alert style=”success”] حتما مطالعه کنید : قهوه دم سرد، ساده و صبور [/alert]

این دو برادر اهل اسلواکی ادعا کرده‌اند این قهوه با استفاده از روش‌های تولید می‌شود که هرگز تا به حال از آن استفاده نشده است و به دلیل ترکیب این تکنولوژی جدید با استفاده از مواد درجه یک، نوشیدنی به دست آمده از نظر طعم و رایحه یکتا و منحصر به فرد است.

قهوه بدون رنگ

در این قهوه از هیچگونه ماده‌ی شیرین کننده‌ای نظیر شکر و همچنین چربی‌های مضر استفاده نمی‌شود. بنابراین اگر یک قهوه‌ی تازه می‌خواهید اما دوست دارید دندان‌های شما نیز همواره سفید باقی بماند از Clear Coffee استفاده کنید!

این محصول در بطری‌های شیشه‌ای 200 میلی لیتری تهیه شده و به فروش می‌رسد. در هر 100 میلی لیتر این قهوه 50 میلی‌گرم کافئین وجود دارد. همچنین به ازای هر بار مصرف کامل 4 کالری انرژی و 5 میلی‌گرم سدیم به بدن شما خواهد رسید.

هم اکنون این محصول تنها در بریتانیا و ایالت متحده به فروش می‌رسد، اما ممکن است در آینده به کشور ما نیز برسد.

نظر شما در مورد Clear Coffee چیست؟ آیا حاضرید این قهوه را تهیه کرده و مصرف کنید؟!


با قهوه ایلیا به دنیای جدید قهوه و شگفتی‌های آن قدم بگذارید!

3 دیدگاه در “قهوه بدون رنگ ( Clear Coffee ) ، پدیده‌ جدید دنیای قهوه

  1. سیامک مستوفیان گفت:

    با سلام و تشکر از جمع آوری و ارائه اطلاعات جالب و مفید من شخصا ترجیح میدم قهوه با رنگ قهوه ای بنوشم نا آبی شفاف که طعم قهوه میدهد و در واقع لذت قهوه نوشیدن به نظر من به همون عطر و طعم و رنگشه ولی خب نظرهای و علائق متفاوتی در دنیا هست و دلیلی نداره که کسی یکی رو تصدیق و یکی رو نفی کنه ، سپاسگزارم

    1. امید غفوری گفت:

      با سلام و تشکر از دیدگاه شما. با قهوه ایلیا همراه باشید..

  2. سیامک مستوفیان گفت:

    با تشکر از جناب آقای امید غفوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *