آموزش

راهنمای رستری ها برای فروش آنلاین قهوه

اگر یک رستری قهوه با فروش حضوری نسبتا خوب دارید و می خواهید کار خود را گسترش دهید و فروش آنلاین قهوه را شروع کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. چراکه نکات قابل توجه و مهمی را در آن بیان کرده ایم.

به گفته شرکت تحقیقات بازار eMarketer، فروش تجارت الکترونیک جهانی به 5 تریلیون دلار رسیده و از این رو فروش آنلاین می تواند راه پرسودی برای کسب و کارها باشد. اما رست قهوه تخصصی کجا و چگونه وارد این بازار می شود؟ به طور دقیق تر، چگونه می توانید یک فروشگاه آنلاین را با موفقیت برنامه ریزی و راه اندازی کنید؟

مطالعه کنید: راهنمای انتخاب اندازه رستر قهوه

همه چیز با برندسازی آنلاین شروع می شود

قبل از اینکه بتوانید فروش آنلاین قهوه های خود را آغاز کنید، کسب و کار شما باید دارای یک نام تجاری متمایز و قابل تشخیص باشد و آنچه را که کسب و کار شما در مورد آن است به مخاطبانتان منتقل کند. همچنین این فرصتی است تا هویت و ارزش های خود را به نمایش بگذارید.

جراد هاوارد مالک Vesta Coffee، یک کافه در لاس وگاس، خرده‌فروشی و عمده‌فروشی قهوه انجام می دهد. او می‌گوید داشتن تصویری «متمایز برای برند» برای هویت فروشگاه آنلاین ضروری است و اینکه «برندی داشته باشید که مردم بتوانند با آن شما را شناسایی کنند. چیزهایی مثل درک نحوه صحبت ما در مورد طعم‌های مختلف، قهوه های ما و داستان های پشت آن. اینها همه چیزهای مهمی برای فروش آنلاین قهوه هستند.»

یک عنصر مهم در این امر این است که اطمینان حاصل شود که نام تجاری شما عناصری را که برای مخاطبان جذاب است را دارد. در عرصه قهوه تخصصی امروزی، این به معنای تمرکز بر جمعیت 19 تا 34 ساله است که در مصرف قهوه غالب جمعیت هستند. در نتیجه شما باید تحقیقات بیشتری در مورد خواسته های خاص مخاطبان محلی خود انجام دهید.

در حالی که سلیقه و عادات مخاطبان شما قابل تعمیم نیست، روندهای فعلی در صنعت قهوه تخصصی وجود دارد که ارزش بررسی دارد. همچون ایجاد یک زنجیره تامین پایدار برای ایجاد وفاداری در مشتری هایتان. هنگام ایجاد فروش آنلاین قهوه خود، باید اقداماتی تحت عنوان مزیت رقابتی ایجاد کنید تا مشتری ها به سمت شما بیایند. اقداماتی همچون ارسال رایگان، بیمه و ضمانت قهوه و …

برای مثال امروزه برای مردم مسائل محیط زیستی، اجتماعی و گواهینامه های بهداشتی اهمیت پیدا کرده است و بهتر است شما نیز آنها را در فروش آنلاین قهوه خود لحاظ کنید. هرچند این مسائل باید ساده سازی شوند تا مخاطبانتان بتوانند آنها را درک کنند.

فروش آنلاین قهوهBirdie Chiu صاحب شرکت Hazel & Hershey Coffee Roasters در هنگ کنگ است، تجارتی که دانه‌های قهوه سبز را از سراسر جهان خریداری می‌کند و دانه‌های قهوه آماده برای آسیاب و دم کردن را تولید می‌کند. او می‌گوید: «طبق تجربیات من، تبلیغات شفاهی برای کسب‌وکارهای آنلاین کار نمی‌کند. ما با یک صفحه فیس بوک شروع کرده ایم و اکنون از فیس بوک، اینستاگرام و تبلیغات گوگل استفاده می کنیم. ما همچنین برای بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) هزینه می کنیم تا مشتریان خود را هدف قرار دهیم.»

مشاهده کنید: انواع لوازم جانبی در فروشگاه اینترنتی قهوه ایلیا

جذاب کردن فروش آنلاین قهوه

پلتفرم دیجیتال شما چهره کافه آنلاین شما خواهد بود. کافه‌ها باید اجاره بپردازند و از نظر فیزیکی جذاب باشند تا بتوانند ترافیک عبوری را جذب کنند و خریدهای درون فروشگاهی ایجاد کنند. پلتفرم های دیجیتال نیز همین طورند و باید افراد را جذب کنند. فروشگاه های آنلاین باید با استفاده از ابزارهای دیجیتال ساخته و نگهداری شوند و باید محتوای جذابی برای جذب ترافیک مجازی و فروش نهایی ایجاد کنند. راه حل های نرم افزاری مانند Shopify، Squarespace و Wix برخی از گزینه هایی هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

Jerad یک راه حل نرم افزاری ساده و آسان برای استفاده را توصیه می کند که به خوبی از طریق دستگاه های تلفن همراه کار می کند. زیرا اکثر مردم اکنون از دستگاه های تلفن همراه خرید می کنند. تحقیقات نشان می دهد که حجم فزاینده ای از ترافیک وب سایت ها در حال حاضر به جای رایانه های رومیزی از گوشی های هوشمند و تبلت ها می آید.

هنگامی که فروشگاه خود را راه اندازی کردید، می توانید از طریق یک کمپین پیش از راه اندازی، توجه ها را به سمت خودتان جلب کنید. این باعث می شود پایگاه مشتری بالقوه شما از برنامه های شما و آنچه می توانند انتظار داشته باشند فروش آنلاین قهوه شما ارائه دهد، آگاه شود. رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با این موضوع و همچنین دریافت بازخورد و درک آنچه دنبال کنندگان شما از فروشگاه آنلاین شما می خواهند، است.

ایجاد یک صفحه «در حال راه اندازی» در وب سایت شما همچنین می تواند هیجان ایجاد کند و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که می توانید با استفاده از آنها تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک گزینه پیش سفارش ارائه دهید یا خیر، زیرا می تواند به شما در پیش بینی میزان رست قهوه کمک کند. همچنین ارائه قهوه‌های محدود می‌تواند فالوورهای شما را وادار کند تا پیش خرید کنند و اینگونه حتی قبل از راه اندازی فروشگاه، درآمد خواهید داشت.

درک و تصمیم گیری در مورد فرآیندهای پرداخت نیز مهم است، زیرا مشتریان به گزینه های پرداخت ایمن اطمینان می کنند و زمانی که روش های پرداخت راحت ارائه می شود، کمتر به قیمت حساس هستند. بسته به بودجه و اهداف شما، این تصمیم به استراتژی قیمت گذاری شما بستگی دارد. اکثر پردازشگرهای پرداخت، برای هر تراکنش کارمزد دریافت می کنند یا یک کارمزد ثابت ماهانه درخواست می کنند.

مطالعه کنید: نکات مدیریت هزینه رستری های کوچک

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین به طور کامل می تواند زمان بر باشد و توسعه وب، سئو و طراحی مورد نیاز تخصص می خواهد. در این مورد، Birdie می‌گوید: «پلتفرم آنلاین خود را با دقت انتخاب کنید، هزینه‌های معقولی را برای استخدام یک متخصص برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود بپردازید و روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید.»

مدیریت فروش آنلاین قهوه

رویکرد شما برای مدیریت عرضه قهوه، متفاوت از یک کافه خواهد بود. در حالی که کافه ها به یک بازار محلی می پردازند، فروشگاه های آنلاین کل دنیا را پوشش می دهند و بنابراین فروش می تواند به شدت غیرقابل پیش بینی باشد. برای کمک به پیش بینی تقاضا، باید از تجزیه و تحلیل دیجیتال برای ردیابی و تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت، فروش و روندهای بازاریابی استفاده کنید تا ایده بهتری در مورد مقادیر و انواع قهوه ای که مخاطبان شما بیشتر خریداری می کنند به دست آورید.

همانطور که در بالا ذکر شد، ارائه پیش‌سفارش‌ها راهی عالیست برای مشاهده اینکه عرضه شما در ابتدای کار چگونه خواهد بود. با این حال، هنگامی که جایگاه خود را به صورت آنلاین پیدا کردید، یک مدل رشد ایمن و مطمئن می تواند این امکان را به شما دهد تا به طور دقیق عرضه را پیش بینی کنید و از ثبات مالی اطمینان حاصل کنید.

جراد اعتراف می کند که برشته کننده های قهوه Vesta خوش شانس هستند که «همیشه قهوه تازه برشته می کنند». اما اگر شما یک رستری کوچکتر هستید، همیشه هم اینطور نیست. در عوض، می‌توانید از طریق تنظیم یک برنامه هفتگی برشته کردن، به مشتریان خود اطلاع دهید که چه زمانی می‌توانند انتظار قهوه تازه برشته شده را داشته باشند.

رمزگشایی نیازهای آینده به شما کمک می کند که تولیدتان را کنترل کنید و کمتر یا بیشتر از حد نیاز قهوه رست نکنید. با این حال، برای موفقیت بلند مدت شما، عوامل داخلی و خارجی ای وجود دارد که باید در نظر بگیرید. عواملی که بر پایداری و رشد پلت فرم تجارت الکترونیک شما تأثیر می گذارد.

تضمین پایداری آینده

طبیعی است که بخواهید فروش آنلاین قهوه شما موفق باشد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید شانس موفقیت آن را افزایش دهید، اتخاذ تدابیری برای اطمینان از پایدار ماندن عرضه و همچنین اطمینان از شیوه‌های تجاری شما است.

پایداری خارجی به تلاش‌هایی اشاره دارد که در خارج از رستری خود و در سراسر زنجیره تامین برای بهبود کارایی عملیاتی و رشد فروشگاه خود انجام می‌دهید. داشتن روابط قوی با تولیدکنندگان و یا واردکنندگان به شما این امکان را می‌دهد که بهتر برنامه‌ریزی کنید و قهوه موجود را سازماندهی کنید. همچنین به شما کمک می کند تا تجربه زنجیره تامین خود را به تجربه ای از برند تبدیل کنید. تجربه ای که مشتریان شما از آن استقبال کنند.

پایداری داخلی به شیوه‌هایی در رستری شما اشاره دارد که به شما کمک می‌کند کارآمدتر کار کنید و احتمالاً در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید. این تلاش ها می تواند به کاهش هزینه های عملیاتی و تعیین استانداردهای سازگار با محیط زیست در کسب و کار شما کمک کند. به عنوان مثال، می تواند شامل کاهش اقلام یکبار مصرف یا استفاده از ذخیره سازی باشد. همچنین می تواند شامل سرمایه گذاری در بسته بندی محصولات قابل بازیافت باشد.

فروش آنلاین قهوهسباستین ون در لی، صاحب کارخانه های برشته کننده قهوه مستقل در هلند است و در سیتارد کارگاهی دارد. او برای پایین نگه داشتن هزینه های عملیاتی خود و سازگاری بیشتر با محیط زیست، از جعبه های مقوایی تجدیدپذیر استفاده می کند یا جعبه های موجود را از سوپرمارکت ها جمع آوری می کند. برای سفارشات حجیم نیز، او از مشتریانش می پرسد که آیا می تواند سفارش را در سطل های قابل تجدیدپذیر برایشان عرضه کند یا نه.

مدیریت ذخیره سازی، حمل و نقل و شکایات

واقعیت راه اندازی یک فروشگاه آنلاین که به مشتریان بین المللی خدمات رسانی می کند این است که شما باید راهی برای حمل و نقل و بسته بندی محصولات خود که با سرعت و ایمن باشد، پیدا کنید. درک گزینه‌های حامل محلی و هزینه‌های آنها ضروری است، زیرا این هزینه‌ها می‌توانند به سرعت بر اساس هزینه پست و وزن اضافه شوند، بنابراین مهم است که قبل از تبلیغ برای مشتریان خود، این چیزها را حل کنید.

در حال حاضر، برشته‌کننده‌های قهوه هیزل اند هرشی، قهوه را به صورت عمده به چین، کامبوج، سنگاپور و فیلیپین عرضه می‌کنند. آنها همچنین از طریق FedEx و DHL به سراسر جهان ارسال می کنند و برای سفارشات بزرگتر، حمل و نقل دریایی یا هوایی. سباستین پیشنهاد می‌کند که ارسال‌ها به صورت هفتگی ارسال شود، زیرا می‌توانید سفارش‌ها را جمع‌آوری کرده و با هم پردازش کنید. او می‌گوید که «همانطور که رشد می‌کنید، می‌توانید روزهای حمل و نقل خود را افزایش دهید. مشتریان وفادار چند روز منتظر محصولات با کیفیت خواهند بود.»

این یک واقعیت است که حتی با وجود بهترین ارائه دهنده خدمات، محصولات شما ممکن است در حین حمل و نقل باز یا گم شوند، و کسب و کار شما به برنامه ای برای رسیدگی به این موضوع نیاز دارد. گزینه‌های این امر می‌تواند شامل اضافه کردن یک صفحه سلب مسئولیت باشد که بیان می‌کند رستری شما نمی‌تواند مسئول حوادث ناگوار باشد. Birdie می‌گوید: «برای شکایات آنلاین، بیشتر مسائل پس از بررسی قابل حل است. کمتر از 0.1٪ قابل حل نیست، و ما 100٪ از آنها را به عنوان آخرین راه حل، بازپرداخت می کنیم.»

با افزایش فروش، ممکن است متوجه شوید که باید عملیات و تیم خود را گسترش دهید. داشتن یک برنامه بلندمدت که امکان رشد را فراهم می کند – حتی در مراحل ابتدایی- به شما امکان می دهد مطابق با آن برنامه ریزی کنید. شما باید یک تیم قوی برای برشته کردن و بسته بندی قهوه با کیفیت بالا تشکیل دهید. کیفیت و ثبات بخشی از حفظ یک فروش آنلاین قهوه معتبر است، بنابراین مطمئن شوید که برای حفظ و ایجاد اعتبار آنلاین خود فقط به دنبال برشته‌کنندگان با تجربه هستید و از آنها استفاده می‌کنید.

راه اندازی رستری آسان نبوده و احتمالاً در این مسیر با چالش های زیادی روبرو می شوید. اگر یک چیز مشترک با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در زندگی واقعی وجود داشته باشد، این است که موفقیت درازمدت، مستلزم صرف زمان و تلاش فراوان است.

به کسب و کار رستری آنلاین خود فضایی برای یادگیری و رشد بدهید تا بتوانید برای سال‌های طولانی در آینده از مزایای آن بهره ببرید.

منبع: Perfect Daily Grind

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 دیدگاه در “راهنمای رستری ها برای فروش آنلاین قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *