آموزش, آشنایی با لوازم و تجهیزات قهوه

بهترین کتری برقی برای دم کردن قهوه (5 مورد)

بهترین کتری برقی برای دم آوری قهوه

آب از آنجایی که بیش از 97 درصد یک عصاره قهوه را تشکیل می دهد، نقشی مهم در عصاره گیری دارد. از این رو ظرفی که آب در آن به دمای مورد نظر می رسد نیز اهمیت دارد. چراکه اگر این ظرف جنس مناسبی نداشته باشد، طعم و کیفیت آب را بهم می ریزد. در نتیجه شما باید همیشه به دنبال بهترین کتری برقی برای دم کردن قهوه باشید. می گوییم کتری برقی به این دلیل که کارآیی و سرعت بسیار بهتری دارند و کمترین تاثیر را بر کیفیت آب می گذارند. از این رو که کتری های گازی هم زمان زیادی برای گرم کردن مصرف می کنند و هم بوی گاز می تواند روی طعم آب تاثیرگذار باشد، کتری برقی را باید در اولویت قرار دارد.

با این حال، خرید آنلاین برای این کتری ها می تواند دشوار باشد. مدل ‌های زیادی وجود دارد و تشخیص اینکه آیا مدلی را دریافت می‌ کنید که دوستش دارید یا مدلی که شما را ناامید می‌ کند، دشوار است.

مشاهده کنید: انواع لوازم جانبی قهوه ساز در فروشگاه اینترنتی قهوه ایلیا

ما می خواهیم شما بتوانید با خیال راحت خرید آنلاین داشته باشید. بررسی های ما به گونه ای طراحی شده اند که بهترین و بدترین قسمت های هر کتری برقی را به شما نشان دهند تا بتوانید تجربه ای را که قبل از متعهد شدن به خرید خواهید داشت، درک کنید. ما همچنین راهنمای خریدار را گنجانده‌ایم تا بتوانید مانند یک متخصص، ارزیابی کتری‌ های برقی را یاد بگیرید.

5 مورد از بهترین کتری برقی برای قهوه

  1. کتری فلو استگ Fellow Stagg

بهترین کتری برقی فلواستگکتری برقی Fellow Stagg EKG بهترین مدل برای تهیه قهوه با کتری در بازار امروزی است. چیزهای زیادی برای دوست داشتن این مدل وجود دارد، از جمله طراحی شیک و مدرن آن. با این حال، آن طراحی نیز کاربردی است. دهانه و دسته به گونه ای طراحی شده اند که وزن را برای ریزش کنترل شده تری توزیع کنند تا از پاشیده شدن آب جلوژیری کند. این مدل همچنین دارای طیف گسترده ای از دماها است، بنابراین می توانید همیشه از دمایی استفاده کنید که برای دانه قهوه شما مناسب است.

این مدل همچنین با یک صفحه نمایش LCD عالی ارائه می شود که هم دمایی را که روی آن تنظیم کرده اید و هم دمای فعلی را به شما نشان می دهد تا بتوانید پیشرفت را زیر نظر داشته باشید و در زمانی که دما درست است از آن استفاده کنید. فقط یک چیز در مورد این مدل وجود دارد که ما آن را دوست نداریم و آن این است که در صورت خیس شدن یک تراشه داخلی شروع به خراب شدن می کند. در حالی که این مشکل با چند روز خشک شدن برطرف می شود، مشکلی است که بسیار خسته کننده است. اما به طور کلی، این یک کتری برقی است که شما را ناامید نمی کند و از خرید خود راضی خواهید بود.

نقاط قوت

  • طراحی ساده
  • سرعت جریان دقیق
  • دمای قابل تنظیم
  • صفحه نمایش LCD عالی

نقاط ضعف

  • خرابی تراشه در صورت خیس شدن
  1. کتری قهوه بوناویتا Bonavita

بهترین کتری برقی بوناویتاکتری بوناویتا با دمای متغیر دیجیتال و حجم یک لیتری، انتخاب عالی دیگری برای کسانی است که به دنبال بهترین کتری برقی برای دم آوری قهوه هستند. این مدل می تواند آب را از 140 تا 212 درجه فارنهایت گرم کند تا بتوانید فقط با همین یک کتری یک چای عالی درست کنید یا روی قهوه بریزید. این کتری دارای قدرت 1000 واتی است تا بتوانید آب خود را تا دمای دلخواه سریع تر گرم کنید. بعلاوه، این مدل را می توان طوری تنظیم کرد که آن دما را تا یک ساعت حفظ کند، به طوری که می توانید آب را گرم کرده و بعداً وقتی قهوه تان آماده شد، دوباره برگردید.

این مدل همچنین ظاهری فوق العاده دارد. به طوری که جنس فولاد ضد زنگ با ظاهری مدرن را با شکلی سنتی ترکیب می کند و کتری ای را برای شما به ارمغان می آورد که با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. تنها مشکلی که ما با این مدل داریم این است که طراحی لوله و دسته آن تمایل به ریختن سریع دارد که منجر به ریزش و پاشیده شدن آب می شود. با این حال، اگر به دنبال جایگزین ارزان ‌تری برای مدل های برتر ما هستید، این گزینه انتخاب بدی نیست.

نقاط قوت

  • محدوده دمایی خوب
  • گرمایش سریع
  • دما را تا یک ساعت نگه می دارد
  • طراحی عالی

نقاط ضعف

  • ریزش سریع آب

مشاهده کنید: کتری روگازی طرح هریو

  1. کتری قهوه برقی از جنس استنلس استیل Zell

کتری برقی استنلس سومین کتری در لیست بهترین کتری برقی Zell است. کتری برقی استنلس استیل Zell بدون شک بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک کتری برقی هستند که بتواند کارهای مشابه را سریع تر انجام دهد. این مدل 1200 وات است، بنابراین می تواند یک بار کامل آب را در کمتر از 2 تا 3 دقیقه گرم کند که طبق استانداردهای کتری برقی بسیار سریع است. همچنین دارای یک دهانه عالی است که ریختن آن را آسان می کند، بدون ایجاد چکه های زیاد یا پاشش های غیر ضروری. این مدل همچنین دارای یک سیم بلند است، بنابراین می ‌توانید از آن در بسیاری از فضاهایی که کتری ‌های دیگر نمی ‌توانند به پریز دسترسی پیدا کنند، استفاده کنید.

شما می توانید این کتری برقی را با حدود نیم تا یک سوم مبلغی که برای دو مدل برتر لیست ما می پردازید، تهیه کنید. در نتیجه این مدل یکی از اقتصادی ترین مدل هاست. چیزی که آن را از دو مدل برتر دور نگه می دارد، این واقعیت است که فقط 800 میلی لیتر آب در خود جای می دهد، در مقایسه با یک لیتری که در مدل های برتر یافت می شود. با این حال، اگر به دنبال یک کتری بسیار سریع هستید و ظرفیت آن برلیتان مهم نیست، می توانید از این مدل بسیار راضی باشید.

نقاط قوت

  • گرم شدن خیلی سریع
  • ریزش عالی
  • سیم بلند
  • قیمت عالی

نقاط ضعف

  • ظرفیت 800 میلی لیتر
  1. کتری برقی Willow & Everett

کتری برقی اوورتبهترین کتری برقی همیشه هم نباید پیچیده باشد. گاهی اوقات چیزهای ساده در زندگی بیش از حد پیچیده می شوند و ما زمان زیادی را صرف پرداختن به ویژگی هایی می کنیم که نیاز نداریم. اگر به دنبال یک کتری برقی ساده و سرراست هستید، کتری برقی Willow & Everett می تواند مدلی باشد که به دنبال آن هستید. تعداد زیادی دکمه یا ویژگی های غیر ضروری ندارد. در واقع، حتی کنترل دما ندارد و هر بار آب را با همان دما گرم می کند. اگرچه این برای همه عالی نیست، اما برای کسانی که نمی‌ خواهند وقت خود را صرف جزئیات کنند، مناسب است. همچنین دارای یک خاموشی خودکار است که پس از اتمام گرمایش دستگاه را خاموش می کند.

این مدل همچنین دارای لوله انحنادار بلند است که برای ریختن کنترل شده عالی است. چیزی که ما در مورد این مدل دوست نداریم، مسائل مربوط به کنترل کیفیت آن است، از جمله درزهایی که گاهی اوقات بدون هشدار باز می شوند. همچنین دارای یک درپوش دشوار است که گاهی اوقات به سختی می توان آن را جدا کرد که بیهوده خسته کننده است. هنوز هم می توانید از آن استفاده خوبی کنید و ارزش کلی آن مناسب است.

نقاط قوت

  • گردن بلند برای ریزش کنترل شده
  • خاموش شدن خودکار
  • ساده

نقاط ضعف

  • مسائل مهر و موم
  • درب سخت باز شو

مشاهده کنید: انواع قهوه سازهای نسل در فروشگاه اینترنتی قهوه ایلیا

  1. کتری قهوه جوش برقی همیلتون بیچ

بهترین کتری برقی همیلتون بیچکتری برقی Hamilton Beach 40880 برای افرادی که نیاز به مقدار زیادی آب گرم در آن واحد دارند، بهترین کتری برقی است. اگر می خواهید حجم زیادی آب روی قهوه بریزید، ظرفیت این مدل 1.7 لیتر است که تقریباً دو برابر اندازه بزرگ کتری های قبلی است. با وجود این ظرفیت اضافی، هنوز خیلی سریع گرم می شود و می تواند تمام آب را تنها در چند دقیقه گرم کند. همچنین دارای یک درب دکمه دار مجهز به فنر است که باز کردن و تمیز کردن آن را در زمان مناسب آسان می کند.

با این حال، این مدل دارای دو مشکل جدی است که آن را از رقابت با مدل های دیگر در لیست ما باز می دارد. اولین مورد این است که بی جهت بلند است. سر و صدای زیادی ایجاد می کند و در حالی که انتظار نمی رود کتری های برقی بی صدا باشند، کافی است تا کاربران با تجربه را متعجب کند که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. برخی از آنها همچنین دارای مشکلات خوردگی هستند، چیزی که هرگز نمی خواهید در یک کتری برقی ببینید. به طور کلی، گزینه های بهتری نسبت به قیمت وجود دارد و حتی اگر این مدل گران قیمت نیست، مدلی نیست که مردم را در درازمدت راضی نگه دارد.

نقاط قوت

  • ظرفیت بزرگ
  • گرمایش سریع
  • درب دکمه ای

نقاط ضعف

  • مسائل خوردگی
  • صدای بلند

راهنمای خرید بهترین کتری برقی

وقتی صحبت از خرید بهترین کتری برقی می شود، سه نکته مهم که باید به آن فکر کنید سرعت گرمایش، ظرفیت و سهولت استفاده است.

سرعت گرمایش

سرعت گرمایش مهمترین ویژگی برای بهترین کتری برقی است، حتی اگر متوجه نباشید. خبر خوب این است که قدرت با سرعت گرمایش ارتباط دارد. یک کتری برقی 1200 وات آب را بسیار سریع تر از مدل 1000 واتی با ظرفیت مشابه گرم می کند. بنابراین، اگر برای سرعت ارزش قائل هستید، ایده خوبی است که روی مدلی با حداکثر قدرت سرمایه گذاری کنید.

ظرفیت

در نظر گرفتن ظرفیت نیز دیگر فاکتور مهم در گزینش بهترین کتری برقی است. در حالی که بیشتر کتری های برقی ظرفیت خود را بر حسب میلی لیتر یا لیتر اندازه گیری می کنند، این کتری ها مستقیماً به فنجان های قهوه ای که از آن لذت خواهید برد ترجمه نمی شوند. به عنوان مثال، نسبت قهوه به آبی که مصرف می‌کنید، بر میزان آبی که باید استفاده کنید و همچنین میزان قهوه ‌ای که می‌خواهید در یک وعده درست کنید، تأثیر می‌گذارد.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که اکثر مدل ها دارای حداقل سطح پر شدن هستند. در برخی مدل‌ها بسیار بیشتر از نیاز شما برای یک فنجان است، بنابراین اگر برنامه‌ تان این است که تا حد زیادی یک فنجان قهوه برای خود درست کنید، بهتر است مدلی با کمترین میزان پر شدن ممکن پیدا کنید.

راحتی در استفاده

دو عامل در استفاده انتخاب بهترین کتری برقی نقش مهمی دارند که احتمالاً می خواهید این موارد را در نظر بگیرید:

اولین مورد سهولت در ریزش آب است. برخی از مدل‌ ها دارای دهانه‌ های بسیار خوبی هستند که کنترل جریان را آسان می ‌کنند و به شما کمک می ‌کنند ریزش و سرعت جریان کلی را محدود کنید.

نکته مهم دیگری که باید روی آن تمرکز کرد، سهولت در تمیز کردن است. برخی از مدل‌ ها دارای درب ‌هایی هستند که به راحتی باز می ‌شوند و ویژگی ‌های دیگری که تمیز کردن را آسان می ‌کنند، در حالی که برخی دیگر دارای درپوش ‌هایی هستند که باعث می‌شود بخواهید پیچ گوشتی را به سمت آنها ببرید. دریافت نوع ساده تر، در درازمدت باعث صرفه جویی در زمان و ناامیدی شما می شود.

نتیجه

کتری برقی Fellow Stagg EKG کتری برقی مورد علاقه ما برای دم کردن قهوه است. این دستگاه دارای طراحی ساده، سرعت جریان دقیقی است که سرعت ریزش را کاهش می‌دهد و طیف وسیعی از دماها، بنابراین می ‌توانید دم ‌آوری عالی را تجربه کنید. کتری بوناویتا با دمای متغیر دیجیتال Bonavita 1.0L دارای ظاهری عالی، گرمایش سریع و دامنه دمایی مناسب است، اما ریختن بیش از حد سریع آن، آن را از جایگاه اول دور نگه می دارد. کتری برقی فولادی Zell دارای فرآیند گرمایش بسیار سریع و دهانه بلندی است که ریختن آب را آسان می کند و قیمت فوق العاده ای دارد که این مدل را به بهترین ارزش کلی نسبت به پول موجود در لیست ما تبدیل می کند. در رده چهارم، کتری برقی Willow & Everett دارای گردنی بلند است، اما مشکلات درز و درب دشوار آن باعث از دست دادن موقعیت آن می شود. کتری برقی Hamilton Beach 40880 با ظرفیت زیاد، گرمایش سریع و درب دکمه ای عرضه می شود، اما صدای آن بسیار بلند است و از مشکلات خوردگی رنج می برد که آن را به انتهای لیست ما نزول می دهد.

امیدواریم نظرات و راهنمای خرید ما همه چیز را در مورد کتری برقی به شما آموزش داده باشد و به شما در یافتن مدل مناسب کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *