معرفی محصول, راهنمای خرید

مینی اسپرسو شارژی قابل حمل

دنیای قهوه همیشه در حال تغییر و تحول است و هر روز ابزار و وسایلی برای تهیه هرچه بهتر و ساده‌تر این نوشیدنی پر طرفدار ابداع و ساخته می‌شود. دستگاه‌ها و قهوه‌ساز‌های بسیاری در این زمینه ساخته شده است. یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها، قهوه اسپرسو است که بسیاری از قهوه‌نوشان به آن علاقه دارند اما از آنجایی که برای تهیه اسپرسو حتما به دستگاه نیاز است این نوشیدنی پرطرفدار را نمی‌توان در همه‌ی مکان‌ها به ویژه نقاط دور از شهر تهیه کرد. (البته موکاپات‌ها ازنظر علمی اسپرسو تهیه نمی‌کنند). چندی پیش دستگاه مینی پرسو از طرف شرکت واکاکو به بازار آمد. این دستگاه به قهوه نوشان این امکان را می‌داد تا در نقاط دور از شهر و در مسافرت‌ها به راحتی اسپرسو تهیه و نوش جان کنند. به تازگی نیز دستگاه دیگری مشابه مینی پرسو به نام مینی اسپرسو پا به عرصه قهوه گذاشته است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت…

مینی اسپرسو ساز شارژی چیست

مینی اسپرسو شارژی قابل حمل دستگاهی است که به تازگی وارد بازار قهوه شده و با کیفیت و توان بالایی که دارد توانسته نظر قهوه‌نوشان و طرف داران اسپرسو را به خود جلب نماید. این اسپرسوساز همانند دستگاه‌های قبلی قابل حمل، مانند نانوپرسو است با این تفاوت که شارژی بوده و با نیروی الکریکی کار می‌کند.
با داشتن چنین دستگاهی صرفا شما به آب جوش و پودر قهوه نیاز خواهید داشت تا یک اسپرسو کاملا خوب و با کرمای عالی داشته باشید.
مینی اسپرسو شارژی از جنس پلاستیک مناسب برای استفاده در موادی که به مصرف غذایی می‌رسند ساخته شده است که ضمن سالم بودن از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار است.

همانطور که همه می‌دانیم یک اسپرسو استاندارد تقریبا به 9 بار نیرو و فشار برای تهیه نیاز دارد. مینی اسپرسو شارژی فشار پمپی معادل 18 بار ایجاد می‌کند که به نوبه خود بسیار قدرتمند تلقی می‌شود. تفاوت مشهودی که در  این مدل نسبت به دستگاه‌های مشابه در بازار وجود دارد شارژی بودن آن است. به صورتی که با هر بار شارژ قادر به تهیه حدود 150 شات قهوه با کرمای بسیار خوب و عالی است. این دستگاه تقریبا بین 2 تا 4 ساعت برای شارژ شدن به زمان نیاز دارد و با انواع آدابتورها از جمله شارژر گوشی، پاور بانک، شارژر ماشین و… قابل شارژ است.

گنجایش مخزن آب مینی اسپرسو شارژی 80 میلی‌لیتر است که این حجم از آب برای تهیه دابل شات اسپرسو و سه تک شات مناسب می‌باشد. مخزن آب مینی اسپرسو شارژی مدرج بوده و شما قادر به تنظیم دقیق میزان آب برای اسپروسو خود هستید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم مینی اسپرسو شارژی، پشتیبانی از کپسول قهوه و پودر قهوه است. این دستگاه دارای دو خروجی مجزا بوده که هر کدام مناسب کپسول و یا پودر قهوه است. این قابلیت برای بسیاری از افراد که بیشتر در سفر هستند و توانایی حمل پودر قهوه با خود ندارند یا در شرایطی هستند که پودر قهوه به سرعت بیات می‌شود بسیار مناسب است.

آسانی و راحنی در کار برای بسیاری از مصرف کنندگان قهوه با اهمیت است. مینی اسپرسو شارزی با استفاده از انرژی الکتریکی به سادگی فشار دادن یک دکمه، فشاری معادل 18 بار بر روی پودر قهوه‌ای که از قبل داحل دستگاه جای داده شده ایجاد می‌کند که حاصل آن یک اسپرسو با کیفیت و غلیظ مناسب خواهد بود. اما برخی سادگی را بیش از این می‌خواند و به دنبال استفاده از کپسول قهوه به حجای پودر قهوه هستند. این دسته از عزیزان نیز می‌توانند با استفاده از سری جداگانه کپسول قهوه که در بسته بندی مینی اسپرسو شارژی است استفاده نمایند و به جای پدر قهوه از کپسول نیز بهره ببرند.

 

با ما همراه باشید .

1 دیدگاه در “مینی اسپرسو شارژی قابل حمل

  1. قهوه گفت:

    ممنون از سایت خوبتون. این مینی پرسو ها خیلی خوب بلدن کار راه بنداز باشن. خوراک کوه و طبیعتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *