دانستنی های قهوه, دانش قهوه

رابطه شخصیت و قهوه مورد علاقه‌ شما!

شخصیت و قهوه

به نظر شما چه رابطه‌ای بین شخصیت و قهوه مورد علاقه‌تان وجود دارد؟! دکتر Gary L. Wenk روانشناس مشهور در این باره می‌گوید : هنگامی که قهوه مصرف می‌کنیم احساس خوبی به ما دست می‌دهد، به این دلیل که قهوه بر روی بخش‌های مختلف عصب مغز تاثیر می‌گذارد و این امر نشانگر این موضوع است که بین ذهن ما و نوع قهوه‌ای که مصرف می‌کنیم ارتباط وجود دارد.

شخصیت و قهوه

طی تحقیقاتی که روانشناسان انجام داده‌اند این موضوع به صورت عملی ثابت شده است. به عنوان مثال کسی که اسپرسو مصرف می‌کند با فردی که نوشیدنی مورد علاقه‌اش کاپوچینو است از نظر شخصیتی با هم تفاوت دارند.

رابطه شخصیت و قهوه مورد علاقه

1 ) اسپرسو دوست دارید؟ قدرت رهبری در خون شماست!

شخصیت و قهوه

رابطه بین شخصیت و قهوه اسپرسویی که مصرف می‌کنید چگونه است؟ طبق نتایجی که از تحقیقات روانشناسان بدست آمده مشخص شده است کسانی که قهوه اسپرسو مصرف می‌کنند بطور ذاتی قدرت رهبری دارند.

شما خستگی ناپذیرید! ساعت‌های زیادی به کار و تلاش می‌پردازید اما خسته نمی‌شوید، به عنوان شخصی که در انجام همه‌ی کارها وارد هستید و هرکاری را به نحو احسن انجام می‌دهید در بین بقیه شناخته شده هستید.

طبیعت سخت‌کوش بودن شما به دیگران نیز این را الهام می‌کند و این در زندگی اجتماعی شما تاثیرگذار است.

یقینا به عنوان یک دوستدار اسپرسو، از نوشیدن آن لذت می‌برید و فنجان قهوه‌ی شما در اول صبح چیزی است که به شما در تلاش و مدیریت انجام کارهایتان انگیزه می‌دهد.

2 ) دابل اسپرسو؟ باید انسانی منطقی باشید!

شخصیت و قهوه

شخصی واقع بین و منطقی هستید و شبیه به دوستانتان خیال پرداز نیستید! شبیه به شخصیت کسانی که اسپرسو تک دوست دارند فرد سخت کوشی هستید با این تفاوت که عملکرد شما بهتر و شفاف‌تر از آنهاست. بطور کلی انسانی رک و پرورده گو هستید. وقتی رئیس شما چیزی از شما می‌خواهد شما به بهترین نحو ممکن آن را انجام می‌دهید. دابل اسپرسوی شما در اول صبح باعث می‌شود در طول روز متمرکزتر شوید.

3 ) لاته می‌نوشید؟ اصولا آدم راحتی هستید!

شخصیت و قهوه

در مورد چیزی نگران نیستید، درباره‌ی تصمیم‌گیری در مورد مسائل زیاد تجزیه و تحلیل نکرده و فکر خود را مشغول نمی‌کنید، کلا زندگی را سخت نمی‌گیرید! بطور طبیعی با محیط پیرامون خود سازگار هستید و ترجیح می‌دهید با استفاده از تخیل خود موضوعات را حل کنید!

به عنوان کسی که دوست‌دار مصرف لاته هستید علاقه دارید که در آرامش و راحتی اوقات خود را بگذرانید و فنجان لاته‌ی شما که اول صبح می‌نوشید یکی از انتخاب‌های شما در جهت راحتی و لذت بردن از زندگیست!

4 ) انتخاب شما کاپوچینوست؟ شخصی اجتماعی و خلاق هستید!

شخصیت و قهوه

اگر نوشیدنی مورد علاقه‌ی شما کاپوچینوست شخصیت جالبی دارید! بطور شخصی فردی بسیار مرموز و پیچیده هستید اما به شدت اهل فعالیت‌های اجتماعی بوده و از حضور در جمع‌های دوستانه لذت می‌برید!

همواره در جمع کلاس کار خود را حفظ کرده و مانند برخی‌ها به گفتن جک‌های سخیف روی نمی‌آورید!!

همچنین ذهن بسیار خلاقی دارید و برای هر مساله‌ای ایده‌ی خلاقانه‌ای در ذهن شماست! اینکه بطور ذاتی اجتماعی هستید باعث می‌شود نسبت به بقیه دوستان بهتری داشته باشید.

کاپوچینو یکی از با کلاس‌ترین نوشیدنی‌های برپایه قهوه است و این با شخصیت شما همخوانی دارد! نوشیدن یک کاپوچینوی لذیذ در ابتدای روز ذهن شما را خلاق‌تر می‌سازد!

[alert style=”success”] حتما مطالعه کنید : 20 شخصیت مشهور عاشق قهوه [/alert]

5 ) عاشق قهوه سرد هستید؟ شخصی جدی و پرادعا هستید!

شخصیت و قهوه

اگر Iced Coffee را به نوشیدنی‌های دیگر ترجیح می‌دهید احتمالا فردی هستید که می‌توانید بر احساسات خود غلبه کنید! شما اصولا آدم کم حوصله‌ای هستید و وقت اضافه برای احساسات و رمانتیک بازی ندارید!! در بیان عقاید و دیدگاه‌های خود بسیار با اعتماد به نفس صحبت می‌کنید و مدعی هستید اکثر نظرات شما صحیح است.

بعنوان کسی که سرتاسر سال قهوه سرد مصرف می‌کنید شخصی هستید که معمولا از دیگران تاثیرپذیر نیستید و می‌توانید احساسات خود را کنترل کنید.

6 ) قهوه فرانسه را ترجیح می‌دهید؟ شخصی قانع و صادق هستید!

شخصیت و قهوه

شخصیت و قهوه فرانسه شما چه رابطه‌ای باهم دارند؟! کسانی که قهوه فرانسه دوست دارند معمولا به حداقل‌های زندگی راضی هستند و اصولا انسان‌های قانعی هستند! شما اهل پوشیدن لباس‌های نمایشی و استفاده از طلا و جواهرات زرق و برق دار نیستید و سادگی را ترجیح می‌دهید. معمولا تنهایی و مکان‌های آرامبخش را دوست دارید و بعضی اوقات نیز احساسی و دمدمی مزاج می‌شوید! انسان صادق و درستی هستید و به همین خاطر دوستانتان علاقه دارند بیشتر با شما باشند.

نوشیدن قهوه فرانسه کاملا با شخصیت شما مطابقت دارد، پس از نوشیدن قهوه‌ خود آماده‌ی شروع یک روز بدون مزاحم و درگیری و استرس هستید و آرامش برای شما بیشترین ارزش را دارد.

7 ) قهوه فرانسه همراه با شیر و شکر؟ احتمالا در زندگی میانه رو نیستید!

شخصیت و قهوه

گاهی اوقات شخصی آشفته و بهم ریخته و شلوغ هستید و برخی مواقع منظم هستید و کارهای خود را سر وقت و دقیق انجام می‌دهید! گاهی اوقات تنهایی و سکوت را ترجیح می‌دهید و بعضی روزها عاشق حضور در جمع هستید و به شخصی بذله‌گو تبدیل می‌شوید!!

شما با ذهن خود اندکی درگیری دارید و در تلاش هستید که بین این دو شخصیتی تعادل برقرار کنید!


نوشیدنی مورد علاقه‌ی شما چیست؟ آیا مواردی که ذکر شد با خصوصیات شخصیتی شما مطابقت دارد؟! نظرات خود را در این مورد با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

با قهوه ایلیا دنیای گسترده‌ی قهوه را بهتر بشناسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *