قهوه و سلامتی, دانش قهوه

تاثیر قهوه بر رشد مو

امروزه در بسیاری از شامپوها از قهوه و کافئین استفاده می شود.برای دانستن تاثیر قهوه بر رشد مو با قهوه ایلیا همراه باشید .

تاثیر قهوه بر رشد مو

 

امروزه بسیاری از کارخانه جات تولید شامپو به تاثیر قهوه بر رشد مو پی برده اند.طول و کیفیت موهای شما بستگی به سلامت فولیکول های مو و چرخه رشد آنها دارد.هر فولیکول مو حاوی یک جمعیت سلول است که قادر به مونتاژ بافت مو و در نهایت رشد مو می شود.کافئین نه تنها بدن و ذهن شما را، بلکه ریشه موهای شما را تحریک می کند. کافئین موجود در قهوه همان ماده ای است که اغلب به عنوان یک عنصر در شامپو و سایر محصولات مراقبت از مو برای بهبود رشد مو و ساختار آن استفاده می شود.می توانید به مدت یک هفته موهای خود را پس از شست و شو با قهوه بشویید و شاهد رشد وتقویت موهای خود باشید.

مردان اغلب ریزش مو را به علت اثرات هورمون مردانه دی هیدروتستوسترون (DHT) که فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد تجربه می کنند. در نتیجه ی این هورمون، فولیکولهای مو کوچک تر و در نهایت ناپدید می شوند و باعث طاسی می شود.کافئین قهوه از این فرایند جلوگیری می کند.اگر از شامپو ی قهوه استفاده می کنید اجازه دهید شامپو 2 دقیقه روی پوست سرتان بماند تا کافئین جذب ریشه مو شود.

1 دیدگاه در “تاثیر قهوه بر رشد مو

  1. فاطمه گفت:

    براي رويش ابرو هم ميشه استفاده كرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *