برای اولین بار در ایران

سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی

اگر دستگاه اسپرسوساز خانگی شما کارایی سابق خود را از دست داده و یا دچار مشکل شده است؛ با تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی ایران در کنارتان هستیم تا عطر و طعم لذتبخش قهوه را دوباره به خانه‌تان بازگردانیم.
تعمیر دستگاه اسپرسوساز نوا

4. تعمیر دستگاه

دستگاه شما توسط متخصصین کارآزموده ما مورد بررسی قرار گرفته و پس از تعمیر و تست نهایی، آماده تحویل می‌گردد.

سرویس اسپرسوساز خانگی

3. زمانبندی و هزینه

در صورت نیاز به ارسال دستگاه جهت تعمیر، کارشناسان ما زمان و هزینه تعمیر را به شما اعلام می‌کنند.

تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی

2. مشاوره اولیه

کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند.

تعمیر دستگاه اسپرسوساز

1. تکمیل فرم درخواست

اگر دستگاه اسپرسوساز خانگی شما دچار مشکل شده است؛ در اولین گام فرم درخواست تعمیر را پر کنید.

سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی

سوالات متداول

شرایط ارسال کالا به واحد سرویس و تعمیرات ایلیا برای سرویس کامل چیست؟

برای ارسال دستگاه اسپرسوساز خانگی خود به واحد تعمیرات ایلیا جهت سرویس کامل، موارد زیر را حتما مد نظر داشته باشید:

  1. کلیه ی قطعات دستگاه اسپرسوساز خود شامل (مخزن آب، پرتافیلتر، سبدهای قهوه و …) را در یک کارتن و به صورت کامل ایمن بسته بندی کرده و به واحد سرویس و تعمیرات ایلیا ارسال نمائید.
  2. برای جلوگیری از آسیب فیزیکی، حتما دستگاه خود را با پلاستیک های حبابدار و یا روزنامه بپوشانید.
  3. به هنگام ارسال، دقت داشته باشید که مخزن آب دستگاه شما حتما خالی باشد.
  4. بعد از ارسال دستگاه خود، کد رهگیری پست و یا تیپاکس را در قالب پیام متنی به واتساپ واحد سرویس و تعمیرات ایلیا به شماره ی 09221870318 ارسال نمائید.

شرایط ارسال کالا به واحد سرویس و تعمیرات ایلیا برای تعمیر دستگاه چیست؟

چنانچه دستگاه شما دارای عیب عملکردی بوده و می خواهید آن را جهت تعمیر به واحد تعمیرات ایلیا ارسال کنید، لازم است تا موارد زیر را حتما مد نظر داشته باشید:

  1. اگر دستگاه اسپرسوساز شما خراب شده است و می خواهید آن را جهت تعمیر به واحد سرویس و تعمیرات ایلیا بفرستید؛ لازم تا دستگاه را به تنهایی و بدون قطعات آن شامل (مخزن آب، پرتافیلتر، سبدهای قهوه و …) ارسال نمائید.
  2. برای جلوگیری از آسیب فیزیکی، حتما دستگاه خود را با پلاستیک های حبابدار و یا روزنامه بپوشانید.
  3. بعد از ارسال دستگاه خود، کد رهگیری پست و یا تیپاکس را در قالب پیام متنی به واتساپ واحد سرویس و تعمیرات ایلیا به شماره ی 09221870318 ارسال نمائید.

فرم درخواست تعمیر

سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی همیشه یکی از نیازهای قهوه دوستان و کسانی بوده که از این دستگاه ها استفاده می کنند. از همین رو مجموعه قهوه ایلیا این خدمت را به صورت آنلاین و در راحت ترین حالت ممکن برای مشتریان خود ارائه داده است.

در ادامه با این خدمت بیشتر آشنا می شویم:

معرفی

گسترش فعالیت ها و پوشش حداکثری نیازهای مشتری، از همان ابتدا در دستور کار مجموعه قهوه ایلیا قرار داشته و طی 9 سال فعالیت خود این امر را نشان داده است.

این مجموعه از فروش دانه های مختلف قهوه تا تجهیزات و لوازم دم آوری قهوه و ماشین های اسپرسو ساز متنوع، سعی کرده همه علایق و سلایق مختلف را پوشش دهد. از مصرف کننده خانگی قهوه تا باریستا و صاحب کافه، همه می توانند از این فروشگاه آنلاین خرید کنند.

اما از همان ابتدا مجموعه قهوه ایلیا همیشه در فکر خدمات بیشتر و متنوع تری بوده است. خدماتی که بتواند نیازی از مشتریان برطرف کرده و نوشیدن قهوه را برای آنها لذت بخش تر کند.

از همین رو تصمیم بر آن شد تا بخش سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی و نیمه صنعتی راه اندازی شود. این تصمیم نیز با توجه به تقاضای مشتریان برای تعمیر و عیب یابی دستگاه اسپرسو و همچنین سوالات آنها پیرامون این موضوع گرفته شد.

اهداف

هدف از تشکیل سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی را می توان در چند مورد خلاصه کرد:

  • تعمیر و سرویس تخصصی دستگاه های اسپرسو ساز به منظور بالا بردن کارآیی و عمر آنها: از زمانی که دستگاه های اسپرسو ساز در بین مردم محبوب شد، به نسبت تقاضا برای تعمیرات و سرویس آنها نیز بالا رفت. در این بین هم مثل همیشه کسانی پیدا شدند که بدون داشتن تخصص و دانش، تعمیرات را قبول می کردند و در نهایت دستگاه اسپرسو عملا ناکارآمد می شد. برای همین ما به عنوان مجموعه ای فعال در صنعت قهوه، یکی از اهدافمان تعمیر و سرویس تخصصی دستگاه های اسپرسو ساز قرار گرفت تا نه تنها این دستگاه ها را تعمیر کنیم، بلکه بتوانیم آنها بهبود بخشیده و عمرشان را هم زیاد کنیم.
  • تشکیل یک مرکز تعمیرات متمرکز: همانطور که گفته شد تعمیرکنندگان دستگاه های اسپرسو ساز بسیار زیاد شده اند. برای همین اگر کسی دستگاهش خراب شد، نمی داند باید به کدام تعمیرکار اعتماد کند. از همین رو مجموعه قهوه ایلیا با استفاده از تجربه خود در این زمینه، تصمیم بر ایجاد مرکزی برای تعمیر دستگاه های اسپرسو ساز گرفت. این مرکز نیاز مشتری را از گشتن به دنبال تعمیرکار مورد اعتماد برطرف می کند و همیشه خود را پاسخگوی آنها می داند.
  • پیگیری آنلاین: یکی دیگر از اهداف تشکیل این بخش، ایجاد راهکاری برای پیگیری و همچنین مشاوره آنلاین برای تعمیر و سرویس دستگاه های اسپرسو ساز بوده است. به عبارتی دیگر، شما در بخش فنی و تعمیرات قهوه ایلیا می توانید هم مشاوره آنلاین دریافت کنید و هم روند تعمیر و سرویس دستگاه خود را به صورت آنلاین پیگیری کنید.

چه خدماتی ارئه می دهیم؟

همانطور که گفته شد، بخش فنی و تعمیرات قهوه ایلیا به منظور سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی و نیمه صنعتی ایجاد شده است. اما برای آشنایی بیشتر با خدمات ما، بهتر است کمی جزئی نگاه کنیم.

حال اگر بخواهیم به صورت فهرست وار خدماتمان را بررسی کنیم، شامل موارد زیر می شود:

  • تعمیر و سرویس پمپ دستگاه اسپرسو ساز
  • تعمیر و سرویس المنت دستگاه اسپرسو ساز
  • هواگیری دستگاه اسپرسو ساز
  • عیب یابی کلی دستگاه در صورتی که مشتری نتواند عیب را تشخیص دهد
  • تنظیم فشار دستگاه اسپرسو ساز
  • رسوب زدایی دستگاه اسپرسو ساز
  • تامین و تعویض قطعات مورد نیازهمچون تعویض واشر، هدگروپ و …
  • سرویس کلی دستگاه همچون شستشوی لوله های داخلی، جرمگیری مخزن آب اسپرسو ساز و …

دستگاه‌هایی که تعمیرات آنها انجام نمیشود:
دستگاه‌های برند دلونگی و تمامی دستگاه‌های کپسولی

روند سفارش تعمیرات و سرویس چگونه است؟

اگر میخواهید از خدمات مربوط به سرویس و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی ایلیا استفاده نمائید؛ تنها لازم است تا مراحل ساده ای را که طراحی کرده ایم؛ طی نمائید.

  1. پر کردن فرم اولیه مخصوص روی سایت قهوه ایلیا : این فرم باعث می شود ما به صورت اولیه با درخواست شما و همچنین عیب یا نوع سرویس دستگاهتان آشنا می شویم. برای مثال مشخص می کنید که برند دستگاه شما نوا، مباشی، گاستروبک یا … است.
  2. تماس از طرف ما با شما: پس از بررسی فرم درخواست، در اولین فرصت برای هماهنگی لازم از طرف تیم فنی با شما تماس گرفته می شود.
  3. ارسال دستگاه برای ما: در صورتی که پس از تماس تیم فنی، تشخیص داده شد که می توانیم کمکتان کنیم، دستگاه را برای ما ارسال می کنید.