تعاریف
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات قهوه ایلیا اقدام نماید.
همکار یا خریدار عمده به شخصی گفته میشود که مالک یک فروشگاه و یا رابط یک شرکت می باشد که اقدام به خرید محصولات فروشگاه اینترنتی قهوه ایلیا به صورت عمده می نماید. لازم به ذکر است اشخاصی که تمایل به خرید کلی از فروشگاه قهوه ایلیا دارند می بایست در هنگام ثبت نام نوع کسب و کار را به صورت همکار انتخاب نمایند .
تفاوت مشتری با همکار
سیستم فروشگاه اینترنتی قهوه ایلیا به صورتی طراحی گردیده است که برای مشتریانی که به صورت همکار ثبت نام می نمایند،برای هر محصول محدوده حداقلی خرید مشخص کرده است و در ازای آن قیمت محصولات را با قیمت تجاری نمایش میدهد
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات قهوه ایلیا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به قهوه ایلیا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که قهوه ایلیا به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه ، امکان دارد قهوه ایلیا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه قهوه ایلیا را در پروفایل خود لغو کنند.
قوانین
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای قهوه ایلیا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای قهوه ایلیا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
قهوه ایلیا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
قهوه ایلیا متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت قهوه ایلیا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
قهوه ایلیا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت قهوه ایلیا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. قهوه ایلیا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در قهوه ایلیا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای قهوه ایلیا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
قهوه ایلیا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای قهوه ایلیا محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد .